In Stichting Keukentafel werken we als onafhankelijke agricoaches samen en vormen we een professioneel klankbord voor de agrarische sector. Daarbij hebben we oog en oor voor de ondernemer, voor zijn gezin en voor de sociale kant van het agrarisch ondernemerschap in alle (levens)fases van het bedrijf.

De kracht van het collectief

Als collectief zijn we flexibel en lean inzetbaar voor projecten waarin boer en tuinder centraal staan. Wij bieden:

• co√∂rdinatie van projecten;
  • procesbegeleiding;
  • een afspiegeling van (beleids)signalen uit de praktijk (uitsluitend anoniem en niet traceerbaar);
  • opleiding en begeleiding van erfbetreders en agricoaches;

Door voor uw organisatie net zo open te staan als voor de boer en tuinder, blijken we een echte sparringpartner en zorgen wij voor verbinding tussen beide.

Keukentafel agricoaches worden professioneel begeleid om de kwaliteit van de trajecten te kunnen waarborgen.

Referenties

LLTB
NFO
Provincie Limburg
gemeente nederweert

Benieuwd hoe wij uw organisatie kunnen ondersteunen?

Bent u benieuwd hoe stichting Keukentafel uw organisatie kan ondersteunen op het gebied van agricoaching en veranderprocessen? Tijdens een kennismakingsgesprek leggen wij u graag onze visie en werkwijze uit.

Keukentafel in de media