Haal het beste uit jezelf en je bedrijf!

Wij gaan voor ondernemerschap: ratio en juiste intuïtie. Denken, doen en voelen. Een ondernemer heeft dit alles nodig voor goed ondernemerschap anno nu.

Als Stichting Keukentafel willen we het ondernemerschap in de agrarische sector bevorderen door er te zijn voor de agrarische ondernemer, zijn partner, gezin, familie of opvolger. Wij leveren coaching bij elke vorm van ondernemerschap, bij starten, groeien, stoppen en veranderen. Ook in tijden van crisis (bijv. varkenspest, vogelgroep) hebben we de beschikking over een team van professionals die je dan kunnen begeleiden.

Als Stichting Keukentafel willen we graag laagdrempelig zijn en de mogelijkheid bieden om een traject door derden te laten bekostigen. Hiervoor zijn wij in gesprek met bijvoorbeeld gemeentes en provincies. Een belangrijk doel van ons is dan ook om de politici en de ambtenaren de noodzaak van gesprekken aan de keukentafel uit te leggen.

Als ondernemer neem je veel beslissingen, goede beslissingen waar je achterstaat. Ongetwijfeld zijn er soms ook wel eens beslissingen waar de twijfel toeslaat? Of vraag je je af welke veranderingen er wijsheid zijn? Hoe hak je dan de knoop door? Boeren en tuinders staan er doorgaans alleen voor, terwijl het voor hun als ondernemer zoveel makkelijker zou zijn als ze af en toe eens met een onafhankelijke professional zouden kunnen sparren. De Maten van Stichting Keukentafel zijn er om hierin met professie de boer en tuinder onafhankelijk te ondersteunen. Met de Maten kun je verder kijken dan je eigen kennis of ervaring.

Gun jezelf een onafhankelijke professionele agricoach om te spiegelen en nieuwe stappen te zetten. Wij komen bij je aan de keukentafel voor een goed en persoonlijk gesprek, waarbij oog is voor jou als persoon en voor jou als ondernemer. De agricoach ondersteunt de ondernemer door de vraag helder te krijgen en dan samen naar een doel toe te werken. De agricoach zorgt voor inzicht. Wij als Maten van Stichting Keukentafel zeggen dat je je investering dubbel en dik terugverdient.