Wat kunt u van ons verwachten?

Wij zijn er voor elke agrarische ondernemer, maar ook voor zijn of haar partner en gezin. Voor verlaters en voor opvolgers.

Na een telefoongesprek met één van de Maten van Stichting Keukentafel, wordt er een afspraak gemaakt om bij je thuis een kennismakingsgesprek te houden. Dit kan met degene die je telefonisch gesproken hebt, maar dit kan ook zijn met één van de andere agricoaches.

Tijdens de kennismaking zal de situatie en je vraag besproken worden. Dit is meestal een uitgebreid gesprek en wij vragen je voor het eerste gesprek 2 uur te reserveren. Aan het einde zal er een afspraak gemaakt worden over een mogelijk traject en het doel van dit traject.

Keukentafel 1 1000x700

Bij complexe problemen zullen de vraag en het doel vaak pas duidelijk worden na drie gesprekken. Als een traject geen passende oplossing is voor jouw vraag zal de agricoach je doorverwijzen. Trajecten zijn maatwerk en bestaan meestal tussen de 5 en 10 gesprekken, waarin we samen werken naar jouw doel.