'Verbeter de ondernemer in jezelf!'

Wij leveren professioneel maatwerk, bij elke vorm van ondernemerschap, bij starten, groeien, stoppen en verandering. Ook in tijden van crisis hebben we de beschikking over een team van professionals die je dan kunnen begeleiden.

Als ondernemer neem je veel beslissingen, goede beslissingen waar je achter staat. Soms zijn er beslissingen waar de twijfel toeslaat? Of zijn er veranderingen waarover je je afvraagt wat wijsheid is? Hoe hak je dan de knoop door? Boeren en tuinders staan er doorgaans alleen voor, terwijl het voor hun als ondernemer zoveel makkelijker zou zijn als ze af en toe eens met een kenner zouden kunnen sparren. De maten van Stichting Keukentafel zijn er om hierin met vakmanschap de boer en tuinder onafhankelijk te ondersteunen. De maten kijken verder met je dan kennis of ervaring.

Gun jezelf een onafhankelijke professionele agricoach om te spiegelen en om stappen te zetten. Wij komen aan de keukentafel voor een goed en persoonlijk gesprek, waarbij oog is voor jou als persoon, jouw gezin en voor jou als ondernemer. De agricoach ondersteunt de ondernemer door de vraag helder te krijgen en te werken naar een doel. De agricoach zorgt voor inzicht. Wij als maten van Stichting Keukentafel kunnen stellen dat je je investering dubbel en dik terugverdient.

Keukentafel 3 1000x700

Onze kracht

• Tafelgenoten met een agrarische achtergrond en kennis van agrarische bedrijfskunde
  • De agricoaches spreken uw taal